Judit és Tibor régi ismerősök, akik pedagógus házaspárként, valami igazán különlegeset alkottak: egy retro stílusú gyermek élmény tábort. Az elképzelésük egyszerű, mégis varázslatos: le a cipővel, le a kütyükkel. visszadja az igazi gyerekkor élményét . A tábor programjában patakban való fürdés, háziállatok gondozása, kirándulások, bunkerépítés, kerti medence és sok más, rendkívül kreatív offline szórakozás szerepel, mint például számháború. A gyerekek igazi kézzel fogható élményeket ad és kovácsol közösséget
Az első nyári szezonok csodálatosak voltak! Tibor rengeteget dolgozott a marketing terén, és a Facebook megjelenésüknek köszönhetően sikerült már az első nyárra négy turnusra elegendő gyereket toborozni. Judit, mint művész tanár, színesítette a tábor programját kézműveskedéssel: a gyerekek festettek, batikoltak és szobrászkodtak.
Azonban, ahogy a tábor népszerűsége nőtt, úgy a háttérben megnövekedett az adminisztrációs terhek súlya is. Ezt felismerve, a következő nyárra Judit és Tibor szeretett volna egy olyan online felületet létrehozni, ahol a gyerekek szülei könnyedén jelentkezhetnek a táborra. A rendszernek képesnek kellett lennie nyomon követni a jelentkezéseket, így elkerülve a túljelentkezéseket egy-egy szezonra, valamint lehetőséget biztosítani a szükséges hozzájáruló nyilatkozatok beküldésére is.
Feladataink voltak:
- Egységes arculat kialakítása (logó tervezés, színek, betűtípusok rendszerének megalkotása)
- A weboldal tárhely igényének felmérése, tanácsadás, segítség a domain választásban
- weboldal megtervezése, design kialakítása
- Jelentkezési felületek létrehozása, UI szempontból tesztelése
- A funkciók beépítése, tesztelése
- Alap SEO beállítások elvégzése
Tibor különféle Early Bird akciókat is hirdetett, és zárt, privát turnust is szervezett, amelyekhez jelszóval védett felületet kellett létrehoznunk. A fejlesztési folyamat valódi kihívás volt: sok űrlapot készítettünk, teszteltünk és csiszoltunk, hogy a szezonnyitásra minden tökéletesen működjön.
Tiborral fantasztikus volt együtt dolgozni; ő igazi felhasználói szemmel tesztelte az oldalt, és folyamatosan visszajelzéseket küldött a hibákról. Az eredmény mindenki elégedettségét kiváltotta, főleg mert az online foglalások a turnusok 75%-át feltöltötték. A felhasználói visszajelzések is rendkívül pozitívak voltak: a szülők könnyedén, gyorsan tudtak foglalni vagy akár lemondani.
A Judit és Tibor által megálmodott retro élmény tábor nemcsak egy hely lett a gyerekek szórakozására, hanem egy igazi közösségi élménnyé vált, ahol a gyerekek megtanulhatták a barátság, a kreativitás és a természet iránti szeretet fontosságát. A Szabad Szommbat igazi brand-é vált Nézd meg te is az eredményt!